ME&MY

2007-08-31
08:30:34

Hundtricket

I går var jag, Chilie och Junie på en lång skogspromenad i Nykelviken.
Det är så kul att ha hund, ja barn oxå för den delen, men man träffar så många trevliga hundägare varje dag.
Det är så socialt, jag har lärt känna massor med barn och vuxna på den här korta tiden com Chilie varit hos oss.
Hundtricket funkar garanterat!!
Han får massor med beröm oxå, att han är så lydig och nyfiken på ett bra sett.
Att andra hundägare med renrasiga hundar skulle ogilla blandisar har inte märkts någonting så jag börjar tro att det är en myt? När jag tänker efter så har jag inte träffat en endaste blandras här i Nacka..Hm..ja vi får se om vi hamnar längst ner i herakin, skulle inte tro det med tanke på mina storslagna planer med den lille rackarn =)
Han kan redan apport (inte klockrent, men ändå) och kommer på inkallning, både med rösten och vissling.
Slut på skryt............Later!

image405

image406

Att han bajsar överallt, tuggar på toaborsten och bits som fan, det kan jag berätta om i ett annat inlägg!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: