ME&MY

2007-06-26
23:45:40

Längtar hem

image329
Så äntligen har man bokat tid för klippning...
Bara 3 månader sen sist ( å jag ska vara frisör?),men det har ju faktiskt varit så mkt dessa månader och mer känns det som att det blir.
Bara massor med kul som väntar framöver iof men ibland kan även roliga saker få en att känna stress.
Bulgarien, Gotland,stor släktträff, landet (och förhoppningsvis nilla&Krilles land oxå?),födelsedagar,kräftskivor,kryssning ,bröllop och renoverings planer bara för att nämna en del.
Men livet leker, det är sommar, Junie storm trivs i sin nya miljö och jag är kär!!
Underbart!
Varit i Hudinge i dag, hos mina vänner som jag saknar hela tiden...
Jag har riktigt svårt att anpassa mig och trivas här känns det som just nu, tråkigt men på riktigt* sant =(
hoppas det ger sig med tiden och att jag bara behöver bo in mig.
Men det känns så ensamt här, hemma var det alltid full rulle, alltid Terese och våra dagliga samtal, alltid någon som kom förbi och fikade eller pratade lite skit, alltid hundra ungar som härjade runt, aldrig ensamt och tomt...som nu...
Buuhhee,nä nu blev jag ledsen...

Får tänka på annat, god natt!

*gammalt Tessie uttryck
Kommentar:
2007-06-28 @ 09:46:35
#1: Anneli

Ja visst är den söt, grisklockan! *L*
Jag ska klippa mig och göra slingor idag!!
Du verkar ha fullt upp!! Jösses där ligger man i lä! *L*
Har du flyttat långt ifrån Huddinge? Jobbigt innan man bor in sig och när man saknar sina vänner!
Ha de nu så gott!!
krAM Anneli

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: