ME&MY

2007-03-28
22:25:56

zzz

Mario har varit vaken mer än 24 timmar och har snurrat runt på stan i massor av ärenden
och  med J på akademibokhandeln för att inhandla viktig kurslitteratur..
ja vi har kört lite med honom..
Så nu somnade han i från oss..
Snarkar zzz..
Junie ska sova med J, så kanske kanske blir hon kvar i sitt rum hela natten?
Vi har lite svårigheter med det, hon somnar i sitt rum men sen kommer hon alltid in 
till oss på natten,
eller egentligen, vanligtvis redan vid 23:00.

Nu sitter vi (jag&J) med varsin laptop och varsin filt lidat runt oss och är super sociala med varandra..(not)
Det är det jag uppsakttar så med henne, vi behöver inte använda ord eller underhålla varandra för att kommunicera utan vi bara ÄR!

Jag har fått en glad nyhet!!!!
En av mina vänner är gravid!
Så kul, efterlängtat..
Vila mkt och lee gumman!


Natti natti!



Kommentarer:
2008-08-13 @ 21:02:16
#1: sara

E det noelia du menar?:D

Lilla söta Liam

2008-10-07 @ 09:46:33
#2: Cissi

snälla läs mina senaste inlägg om dåligt behandlande av djur, kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: