ME&MY

2007-05-29
16:01:05

hemkommen från Magica de hex

Det posetiva först:
  • Jag får inte dammsuga
  • Jag får inte diska
  • Jag får inte bära  
Det negativa sen:
  • Jag kan inte ha sex.( kanske lite pensionärs ställningar, vi får se =)
  • Jag har så in i h****tes ont
  • Jag måste börja gå promenader och röra mig mer.( suck, jobbiit!)
Jag har efter kiropraktorns rekomentationer sjukskrivit mig i 1 vecka.
I morgon ska jag till farbror doktorn och få medicin för muskel inflamationen
och något starkt för värken.
Stackars stackars mig.....

image265
Bara 7 kotor på sne!

Någon som varit hos kiropraktor?
Eller är det bara jag och tant Agda typ?
Shiit vad det knakar iaf.
Hej så länge!
Kommentarer:
2007-05-29 @ 16:48:19
#1: Vicky

Usch stackars dig gumman:( Trodde inte det var så illa...Och ni som ska flytta nu också:o Hoppas du får ngt riktigt starkt imorgon hos farbror doktorn så du slipper ha ont bara.
Krya på dig vännen min!
KRAM

2007-05-29 @ 17:56:22
#2: cattis

Usch, det där låter inte bra asså...hu... Hoppas att det blir bättre snart iaf =) Promenader är ju bra om du har med dig någon bra musik att lyssna på!! Du får ursäkta att jag itne uppdaterar min blogg så mkt just nu..har så j*****************vla mycke plugg så att jag spyr..på riktigt alltså. Fifan. Men jag lovar att bättra mig efter den 7 juni för då är jag friiii =) Krya på dig! Kram kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: