ME&MY

2007-11-08
14:54:55

drömmen om egen täppa

Som ni vet, vill jag så gärna ha en större lägenhet, helst av allt ett hus..
Nu har vi nog lagt oss( obsevera "nog") i en budgivning om en jätte mysig 4 här i Nacka.
Jag är så förbannad på dom vi budat mot, nu får dom isf köpa den dyyrt för vi trissat så, det kan ni ha era jävlar!!
*gråter
Tänk om man typ sprungit efter dom på visningen och frågat var deras gräns var, och föreställ er att dom är ärliga.
Då hade vi struntat i det och lägenheten hade blivit såld till ett NORMALT pris!
Mmm så vill jag ha det...
Nu ska jag bearbeta Mario på ett hus i Jukkasjärvi, ska vara billigt där har jag hört.....

Nä vi får se, jag uppdaterar så fort vi vet mer kanske blir det vi som köper dyyyrt,nu ska jag vända korvören........
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: