ME&MY

2009-04-29
12:44:18

Jag kan förklara mig någon annanstans..

Tog bort det tidigare inlägget eftersom jag talar i gåtor och människor blir förvirrade. Vill jag säga något är det ju min stil att göra det rakt ut. Pisk på mig fegkorv!


Men det jag ville förmedla innan jag snurrade till det är att jag är en glad och rätt enkel människa, jag skriver av mig i bloggen och det kan framställa mig som en deppig grubblare men det är jag ingen, grubblare visst och deppig det med men inte så att det skulle dominera mig på något vis, sen om jag aldrig kommer på vad jag vill så är det väl bara så. Skit samma, det blir som det blir helt enkelt!

Kommentarer:
2009-04-29 @ 16:51:14
#1: Linda

Jag blev inte ett dugg förvirrad. Jag tror jag förstår precis hur du menar, and i lav yår blogg!

2009-05-01 @ 16:39:47
#2: ullisar

och det blir skitbra, jag är övertygad!



nu hann jag aldrig lästa borttagna inlägget så jag svarar liksom mer generellt, du förstår säkert hur jag menar?



tjo!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: