ME&MY

2009-01-30
09:23:37

Härlig fredag!


Millie just nu..

Millie sov hela natten ensam i sin spjälis, hon ropade efter oss kl 07 prick. Jag hade räknat med att få gå in någon gång i alla fall för att ge nappen som brukar smita, men inte. Hon är så trygg, hon lär ju vaknat någon gång men somnat om? Junie sov också hela natten, borde gått in med henne till sin säng men jag orkade faktiskt inte ta konsekvensen av den ev påföljd det skulle ha inneburit. Scenario att båda vaknar om och jag skulle få natta två timmar till. Det är väl såna val som resulterar i att projekt inte fullföljs eftersom jag verkar ha svårt att vara konsekvent utan Mario som stöd utan fuskar. Eller så kan man säga att jag gjorde som situationen krävde? Och åh vad mysigt det varit att gosa med Cookie hela natten!! Nu är Junie i plugget och Millie sover morgon. Hon har inte växt ifrån den luren än utan behöver sova en stund ca 2 timmar efter uppvaknandet på morgnarna och hon somnade ju senare än vanligt igår kväll så hon var mycket tacksam nu när jag la henne, slumrade in direkt! ♥

Kommentarer:
2009-01-31 @ 19:00:42
#1: Ida

Åh så gott det ser ut, och vad skönt att hon sover så bra i sin säng. Du ska se att stora syster gör det med i sinom tid. Kram på dig!

2009-02-01 @ 21:21:46
#2: linda samuelsson

hej vännen!

skit i det konsekventa, när ngn av mina kommer till oss på natten låter jag dem gärna krypa ner.

tiden går så fort å snart vill de inte sova hos en mer.

vissa saker sköter naturen själv, som bla att barnen blir för stora för att vara små.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: