ME&MY

2009-01-30
09:38:36

torkskåps varmt är mys..



Har fått hem jacka & bralla från polarn och det var över förväntan. Var ju lite tveksam att använda två-delat på liten men byxan når ända upp till ärmhålorna utan att vara stela eller otympliga utan är väldigt följsamma. Kragen, vantar och mössa på det och lillan är ordentligt påbyltad och jag känner mig övertygad. MEN det stör mig oerhört att kläderna inte tål torkskåp. Nu drabbar det inte oss märkbart men jag tänker på när hon börjar på dagis. Alla andra ungar får springa omkring i varma torra torkskåpsoveraller medans polarn pyrena får ta på kalla och kanske blöta =(. För kläderna hinner väl inte torka mellan varven?? Jaja får fundera på vad det blir till nästa vinter..  

Kommentarer:
2009-01-30 @ 12:03:17
#1: Sofie

Jag jobbar på förskola och vi lägger alla POP kläder i torkskåpen och det har aldrig hänt någonting med någons kläder och vi har talat om varför vi gör det för föräldrarna och det är självklart helt okej med dom. Man kan inte låta barn gå blöta! Så fortsätt handla POP! Ha en trevlig helg!

2009-01-30 @ 13:00:08
#2: Johanna svarar:

Jasså? Låter ju kanon, tänkte faktiskt det, att man kanske kunde göra så iaf!? Tack snälla och trevlig helg önskar jad dig med!

2009-01-30 @ 13:10:31
#3: Anette

Heej

Rotavdrag! Se här: www.rotavdrag.se



Kan ju vara bra om man ska renovera mkt!

2009-01-31 @ 18:59:17
#4: Ida

Jag vet, jag har också funderat på det där med POP kläder för Smulan har fått ärva en del, men det har gått bra.. men man vet ju aldrig..

2009-02-01 @ 12:16:20
#5: Lynette

Polarns nya kollektioner GÅR att torka i torkskåp på svag värme.

Min lilla har en vinteroverall därifrån och den är super! Blöt utanpå men snustorr inuti, dessutom rätt snabbtorkande.

2009-02-01 @ 14:56:37
#6: ullrika

om du apselut inte vill torkskåpa: dom torkar la rätt fort? och i värsta fall, köp ett extraställ? billigt begagnat å nåt å ha i reserv. eller finns det kanske inte plats för sånt på dagis? jag har så dålig koll på vad dom behöver ha där...



kul med schyssta po.p-kläder iaf!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: