ME&MY

2009-09-23
19:05:06

Måste du laga mat, är det verkligen nödvändigt?




Millie saknar uppmärksamhet och strumpa..


Jag har suttit framför skärmen hela dagen. Är helt ögonskadad. Håller på med 3 inlämningar samtidig och M är på jobbmiddag. Junie har lekt med kompisar på gården hela eftermiddagen och gjort sin läxa nu i sista stund innan läggdax. Millie har kört dockan i vagnen ute och blivit kullad av de stora tjejerna 111 gånger, typ. Jag älskar barnen på vår gård. I dag var dem ca 7 st yrväder som tillsammans lekte krokodil och kull så skratten ekade bland fasaderna. Jag älskar däremot inte alla äppleskrutt som skräpar över allt, antingen äter Millie rutten mask eller så halkar jag i geggan, blä! Nu ligger båda sessorna i säng, den ena lyssnandes på ljudsaga (som alltid) den andra blurrar strunt med sig själv inne i sovrummet, fnissar lite och ja hon somnar när som..



Redan onsdag, tiden går…    

Kommentarer:
2009-09-24 @ 07:40:37
#1: S

Söta lilla Millie.

2009-09-24 @ 20:24:33
#2: Linda

Nämen stackars liten Millie :( både uppmärksamhet o strumpa ;)



Härligt att höra ungarna leka på gården!



Kram

2009-09-24 @ 22:43:57
#3: Anna

Åhh stackars sötnos! :)

Va roligt att dom kan leka med andra ute på gården. Det är ju alltid så härligt att höra glada barn!

Lycka till med pluggandet!



Kram kram

2009-09-25 @ 21:27:37
#4: Ida

Stackars lite, inte lätt, hon ser ut som SMulan när hon är hungrig, det går inte att vänta, inte ens 1 minut. Absolut inte.



Och du, tack för din kommentar, skönt =) Började tvivla på om det var ett kul inlägg...

2009-09-30 @ 03:45:59
#5: ullisar

förlåt att jag skrattar vänligt, men både strumpa och uppmärksamhet? tur då hon har ruskigt fin kofta (bor en look-alike i Maalis garderob ;) och världens bästaste mamma! sådetså!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: