ME&MY

2010-04-21
20:05:20

200 kr på Blocket!



Mario kom precis hem efter en förlust på 1-8 med sitt korpenlag Hanniz orkester, hahaha!! Med sig hade han Junies ”nya” cykel, en röd 20`modell äldre, köpt för 200 kr på Blocket, som hittat! Hon blev så himla glad, gullungen! Sen gick vi i förrådet och hämtade hennes gamla som ska ställas fram till min pappa som kommer upp och ska frakta ner den till en barndomsväns dotter på Gotland. Å vad förvånad jag blev av att se den, sjuuukt liten i jämförelse med den nya, alltså frågan är om den inte är för liten även för Stella eller har min tjej helt enkelt växt så det knakar på det här året från att tydligen varit en pigmè förra?

Kommentarer:
2010-04-21 @ 20:29:17
#1: Ida

Åh vad spännande med ny Cykel =) Härligt röd, precis som en cykel ska vara!



Eh.. vad då, jag stickar.. nej nej nej, hur kan du tro något sådant =)

2010-04-22 @ 15:29:23
#2: Nicole

hej :) Jag tänkte fråga hur du lösenordsskyddar vissa inlägg! Skulle verkligen vilja veta för jag har letat hur man gör men hittar inte nånstanns..

tack på förhand!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: