ME&MY

2010-03-29
11:00:23

28 år!


Så hä ser jag ut idag, 28 år ung!


Koftan


John lagar fiskgryta


Fifa turnering. Notera brorsans fluga, dagen till ära =) Stiligt!


Mammas påskdukning


Fick 3 rätters inhandlad, tillagad och bortdiskad av mina underbara vänner i födelsedagspresent. Det var helt galet skönt, att inte behöva tänka på någonting själv utan bara bli uppassad. Tack finaste, älskade vänner♥! Av Mario fick jag inte någon frukost på sängen men det kompenserades snabbt utav den superfina Odd M koftan han gått och köpt! Sen fick jag en skojig ”påskservis” av min kusin Andreas, jag höll på att skratta ihjäl mig, den ska fram varje år, är mycket stolt över den! Sen har jag fått en massa annat fint och härliga gratulationer per post, fb och telefon, tack alla!♥. Både Malou & Tessie ringde från Australien, jag blir så stressad när de ringer, för man vet att det kostar och så får man inget ordentligt sagt för att man tänker att det blir fö dyyrt! Men så kul att höra deras röster♥. Tanterna, min farmor & Marios mormor skickade blompengar till mig, jag har ännu inte slösat dem, vet att det var menat till min födelsedag men jag glömde, så det får bli fina påskblommor istället. Igår var vi hos mamma på tidig påskbuffé, och ikväll ska jag på tjejmiddag, känns som om jag bara ätit non stop hela helgen, ska försöka ta en långpromenad i vårsolen sen för att bearbeta fläsket lite, men först lite studier..

Kommentarer:
2010-03-29 @ 11:17:14



' Grattis Grattis Grattis vackra du :)

2010-03-29 @ 11:57:35
#2: Kathleen..

Grattis i efterskott=O)

2010-03-29 @ 14:46:46
#3: Anna

Ett stort GRATTIS!!!



Kram kram

2010-04-11 @ 17:28:53
#4: Anonym

inne & läser :) nice blogg

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: