ME&MY

2010-03-26
19:54:16

"Bara jag mys"!



Nu har jag laddat datorn med Anna Janssons kriminaldramaserie i 4 delar om Maria Wern, som är inspelad på min fina födelseö Gotland. Jag har som jag nämnt tidigare, läst nästan alla hennes böcker, även om jag tycker lite si och så om hennes skrivspråk och handling, men det är inte det som lockar utan just att berättelserna utspelar sig hemma på ön, eftersom jag har sett de flesta platserna i verkligheten såklart och så nu vackra igenkännande bilder i tv-serien som jag inte sett innan och kanske tycker är jätte bra?! Jag har roddat med nacos och salsa, mysigt med lite ensamtid faktiskt. Millie sover som en stock, mätt av våfflan och trött efter badhuset. I morgon fyller jag år, Mario är ute och ölar, han lär inte överraska med frukost på sängen..

 

Kommentarer:
2010-03-27 @ 19:34:03
#1: Linda

Sv: Jag tror inte att det i dagsläget är någon idé att gå på samtal med honom. Vi måste kunna prata som vuxna människor juh.. shit alltså. Men han ringde idag :) så nåt hopp finns det nog det tror jag. Även om det är mkt JAG JAG JAG fortf. Han vill ju ha en relation till barnet o det vill jag med. Så vi ska nog kunna komma till någon slutsats så småningom. Jag däremot ska gå till kuratorn på mvc.. känner att jag behöver det.



Tack för dina kloka ord!



Kram

2010-03-28 @ 13:35:18
#2: Ida

Hoppas du har fått en bra och mysig födelsedag!

Grattis!!!

2010-03-29 @ 10:17:14
#3: Maja

Gött med lite egentid ibland! Hoppas du hade en bra födelsedag också. Grattis i efterskott;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: