ME&MY

2010-03-29
12:02:09

"Man ska ha husvagn"



Jag försöker bearbeta Mario att köpa en husvagn till oss. Ingen ny dyr utan vilken som helst, tycker ändå de från -76 upp till kanske 90-tal ser och luktar lika illa, bara att köra lite airfresh och sy nya kuddfodral så funkar det för mig. Men han är inte lika entusiastisk som jag konstigt nog, tänker att det skulle vara så enkelt att ha och bo i på somrarna, placera den där man vill och bara stoppa in ungarna där på kvällen, vart man än är så är man typ ”hemma”. Smart va?! Vi är ju ändå värsta gibsy familjen, kringresande på ön, dit vi åker flera gånger per år och bor i kappsäckar, flyttar runt och snyltar på släkten. Nej det skulle vara så coolt med en egen kärra, vi skulle självklart klä oss i likadana träningsoveraller hela familjen, lätt!

 

Kommentarer:
2010-03-29 @ 12:22:29
#1: Maja

Har aldrig längtat efter husagnslivet men nu när du lägger fram det på det sättet så kanske jag får ändra mig;)HOppas han mjuknar...

2010-03-29 @ 14:43:13
#2: Anna

HaHa! Helt rätt, likadana mjukisoveraller är ett måste :)

Tänker på min barndom då vi hade husvagn några år...

Lycka till med övertalningen!



Kram kram

2010-03-29 @ 20:35:29
#3: Sussie

Ha ha ha klockrent!

Har oxå försökt med maken men han tväääärvägrar!

Jag är uppväxt med husvagn och ser inga problem i det men mannen är alldeles för bekväm.......



Lycka till med övertalningen :-))))))



Pöss på dig!



p.s STORT GRATTIS I EFTERSKOTT!!!!!!!

2010-03-30 @ 02:05:50
#4: Tessie

Nä Johanna nu har du gått för långt! Husvagn?! Fy!

2010-03-30 @ 12:53:50
#5: Anonym

Vi har ju en husvagn sen byggtiden men jag skulle aldrig få för mig att åka ut och campa, vi ska sälja den det är bara det att man ooooorkar inte!! :-)



Pusspåre

2010-03-31 @ 19:03:21
#6: Ida

Ooooo ja träningskläder är ett måste. Ni får gå halva vägen var. Köp en husbil!

2010-04-01 @ 18:51:52
#7: björkv

Maaaaaaariiiooooooo,sälj av lite filmer så kan du köpa en värsting vagn!!!!!!

2010-04-02 @ 09:32:10
#8: Linda

Jasså han är inte lika på där :) Jag håller med dig, tycker det skulle vara skitmysigt!! Nu har Jessica (min bästis ;)) och hennes familj köpt en så där kommer vi snylta in oss hehe. Husvagnslivet är härligt!



Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: