ME&MY

2010-05-28
08:18:07

Cirkusyra



Igår kväll var jag, Mario, Millie mormor Ingrid och morbror Daniel i Junies skola som bjöd på Circusyra i form av öppet hus. De bjöds på uppträdande, strömming (?), fika, pizza, ansiktsmålning och olika utställningar i cirkustema i klassrummen. En mycket trevlig tillställning. I dag är junie ledig från skolan som kompensation för igår och jag & Millie har ju sommarlov så vi ska strax åka till simhallen. Det var några veckor sedan vi var där, vi brukar ju annars gå 1 gång i veckan så tjejerna har verkligen längtat. Det blir kul! Ikväll kommer Jasmina med familj på middag hos oss eller de kommer redan vid 16 så vi hinner väl bada och sen i affären innan. Det blir vår fredag. Vad ska ni hitta på?

Kommentarer:
2010-05-28 @ 09:07:14
#1: Maria

härligt, själv skall jag ligga sjuk. Så roligt skall jag ha det !!

Härlig fredag på er =)

2010-05-28 @ 09:20:29
#2: rebecka

AHA. Det tänkte jag utbilda mig till nästa höst :)

2010-05-28 @ 13:02:39
#3: carola

antar att strömmingen stod orörd o pizzan tog slut för snabbt :)



nej va kul... har ni också 4-årsjubileum snart haha o 2 småttingar dessutom. coolers! :D



vad är det du utbildar dig till?

2010-05-28 @ 21:20:05
#4: Christel

Hej vackra gravida kvinna!

Eftersom jag är kär i ert köksgolv och vill ha ett likadan själv måste jag få veta vad det heter och var ni köpt det och snälla, säg att det var JÄTTEBILLIGT! :-) Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: