ME&MY

2010-10-27
15:40:44

Bilder från igår







Men det är ju bara onsdag i dag, vilken tur! Jag har skola i morgon men hinner plugga hela fredagen och måndag nästa vecka också ju. På fredag morgon åker vi till Värmland och röjer ur landet så då blir det kanske inte så mycke studier. Jag har satt upp en strategi som borde funka, betar av olika kapitel uppdelat på ca tre om dagen plus anteckningar som jag knorvlar in där någonstans i mellan typ på tåget innan skrivning. Jag har ju inte haft en endaste omtenta hittills så får jag det nu dör jag väl inte även om det kommer att reta mig till förbannelse. Kastar in lite bilder från igår. M hade ju skålat skumpa på måndagskvällen och ställt bilen i stan så vi åkte buss och tåg in. För Millie kan det jämföras med ett besök på Gröna Lund, så spännande är det att åka kommunalt! För Bella var det premiär dessutom. Haha min mössa, Mario hatar den och efter dessa bilder får jag kanske ge med mig, ska inte ha på mig den dygnets alla timmar iaf. Men Mario har inte så mycket att säga till om, se på stackars Millies färgmatchning med overallen kontra mössa och halskragen han satte på henne på morgonen, plus den nya mohikanfrillan han har! =P


Tillagt 15:44 Läser första meningarna i inlägget och funderar (...................) Hur tänker jag nu?!

Kommentarer:
2010-10-27 @ 21:06:08
#1: Linda

Haha.. och inte kan du skylla på amningshjärna heller ;)



kram <3

2010-10-31 @ 10:31:52
#2: Betty

Vi har likadana jackor =)

2010-11-03 @ 10:46:34

sötaste finaste mamman :)



Ha det finast på er :=)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: