ME&MY

2011-01-30
17:21:36

Lördag

Junie med sin bräda =)

Millie har ett av sina utbrott..

Bella smakar banangröt för första gången. Möms!

Usch vad jag mådde pyton igår morse när jag vaknade. Vi var och åt middag på Villa Källhagen på fredagskvällen och efter det hade Mario bokat RAW Comedy club på Pulse vilket var en överraskning till mig. Det var jätte roligt och jag skrattade så där högt ni vet när ingen annan gjorde det, haha lite pinsamt men med 2 mojjitos innan för blusen räds jag inget! Men när jag vaknade iaf behövde jag frisk luft fort så jag tvingade med familjen på en lånpromenad. Gick vår favorit sträcka som går från Lillängen till Sickla, längst vatten då alltså. Hur härligt som helst och jag drack hela sportflaskan jag hade med vatten, var liksom uttorkad fast jag drack så mycket dagen innan, konstigt det där!


Kommentarer:
2011-01-30 @ 17:37:25

Haha, klassisk lördag!! Tack för komplimang :-D

2011-01-30 @ 19:37:35
#2: Storuman

Det ser ut som kräks där under stolen där Millie ligger, men det är det ju inte. ?

2011-01-30 @ 20:25:08
#3: ME&MY

Storuman: Nu när du säger det så visst ser det så ut! Men nej, det är hennes pälskrage som spökar.

2011-01-31 @ 18:33:39
#4: Anna

Åh det lärt som en riktigt trevlig kväll. Hm nu blev jag lite sugen på en moijto... :)

Ja usch det är ju så underbart med trotsåldern...not!



Kram kram

2011-02-02 @ 13:09:55
#5: Storuman

Puh! =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: