ME&MY

2012-05-18
09:10:00

Gilla prat

Städa städa


Jag är överförtjust i poddar och pratradio. Jag lyssnar på Radio1 varje dag och så P4 dokumentär och min barndomsvän Robins podcast "Dom kallar oss pods" varje vecka i så ibland Hanna & Amandas och Fhilip och Fredriks (bara sök på itunes). Mario tycker jag går för långt och ber mig stänga av, skärpa mig, lyssna på lite musik eller så. Men jag är beroende. Det fina med att dra på sig ett par lurar på kvällen när barnen lagt sig och sen lyssna på något intressant eller kul och så städa eller vika tvätt i min egna lilla podcast värld, det är för mig att förgylla det tråkigaste i vardagen. Och i bilen till och från jobbet sen, ja det är härliga stunder och jag som gillar att köra bil också. Mysigt! Så det är ett tips från mig. Gilla prat!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: