ME&MY

2011-05-15
22:38:30

Snipp snapp snut så var sagan slut!

Bilder från i fredags:

Mina barn är inne i en fas (jag skriver fas för jag hoppas verkligen det går över) som gör att de inte kommer till ro när vi är hos andra kvällstid. Vanligtvis tar vi våra rutiner med oss när vi går bort. Packar ner gröt, pyjamas och favoritbok, lägger dem vid snarlik tid som hemma och det har alltid gått bra. Men sen Bella kom har vi tydligen hängt mest hemma. Det konstaterade vi nu när vi försökte analysera problemet M och jag. Kompisarna har mest kommit hit och ätit middag för att underlätta för oss med allting och liten bebis (finaste vänner). I fredags somnade Millie i bilen hem vid 24 (inte ok!)och Bella hade legat och snurrat i vagnen och varit gnällig mest hela kvällen. Samma sak blev det på lördagen men då gav vi upp tidigare för vi tyckte så synd om barnen. Så nu har det blivit så som jag avskyr!!

Vi har alltid gjort som vi vill!! På deras villkor såklart men bäddat för att deras vilja och välbefinnande varit i fas med våra önskemål. Jäkla småkluttar. Vi måste öva mera så bjud oss på middag nu!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: