ME&MY

2011-05-15
09:20:42

Planering





I fredags var vi hos Jasmina och Dajko. Vi åt middag och planerade vår flytt och renovering i radhuset. Vi har bokat flytt & städ samt målare genom deras företag och det känns skönt att ha allt uppstrukturerat och spikat. Jag ska ju jobba hela sommaren så när gubbarna kommer ska Mario och barnen till Gotland och jag ska leta tillfälligt boende för nu blev det så att vi bestämde oss för att fixa hela huset ändå. Förutom köket och våtrummen, de största projekten återstår alltså. Men vi tar det senare för det är mycket att ta tag i och tänka ut, väggar som ska rivas och flyttas mm och inget vi hinner eller vill nu. Jag har kört fast i hall och matrum. Kan inte bestämma mig och Mario är verkligen inte till någon hjälp med sina polospelare på Ralph Loren. Jag har sagt att han kan få ha en sån tapet i kapprummet, på väggen bakom hängarna..
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: