ME&MY

2012-04-18
20:52:48

Diamonds are a girl's best friend

Måste säga att det är första gången på väldigt länge som jag har öppnat en dator och skriver på ett tangentbord. Ni får förlåta om jag inte kan stava eller orkar rätta mig själv,( kommer inte upp någon röd underline och förslag här) Jag har ju min älskade iphone som jag är van, älskar och sover med. Roligt eftersom jag vägrade ha en på jätte länge eftersom jag måste vara lite motvals jämt och tyckte det var töntigt med alla ifåån nördar, men nu är jag ju själv frälst sedan länge. Hur som, det finns ju en hel del att berätta och jag har inte bloggat eller läst bloggar på månader. Ni har sett bilderna, vi vigde oss i Stockholms stadshus i samband med min 30 års fest. Fredrick Federley var vår vigselförättare och allt var väldigt fint och speciellt trots att det var borgligt. Vi lipade, först Mario sen jag och sen Junie, småbarnen fick vi muta med godis för att de skulle sköta sig och ställa upp på fotografering. Jag kommer säkert skriva mer om det vid fler tillfällen, nu ville jag bara kortfattat visa mig här igen och försöka känna på hur det är att blogga lite igen, sen såklart skryta om min vigselring! tathaa!
Ska ta in den en halv storlek och gravera så kan den sitta ovanpå förlovningsringen sen, inte hunnit!

"Diamonds are a girl's best friend" stämmer inte alls in på mig faktiskt, jag tycker man kan lägga pengar på viktigare saker ( jag är så tråkig jag veeet). Det är Mario som valt och köpt denna goding, fin är den iaf!
 

Kommentarer:
2012-04-22 @ 23:56:59
#1: Ullrika

Snyyygg!! Tycker det är jättefint som ringarna är, men ska bli spännande att se hur det blir när den är "färdig". Själv använder jag inte min förlovningsring längre. Den blev för stor efter EmmaLi föddes och då fick jag två nya ringar och nu, tja, den passar ju inte lika bra med vigselringen som de två andra så den får ligga i lådan och va kärleksfull :)



Coolt att Federley vigde er. Är ni polare eller ställde han bara upp ändå?

2012-04-27 @ 09:15:07
#2: Linda

Superfin! Längtar till den dag jag får en ring på mitt finger!



Kram

2012-05-04 @ 20:49:40
#3: Maria

Håller helt med, inte för att vi har gift oss. Men jag lägger hellre pengarna på något annat än en stor fet diamant.

Men här hemma tycker gubben att det är självklart att jag skall ha det?!?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: