ME&MY

2012-05-19
23:14:54

Nu vill jag flytta till Gotland!

Jag fick sånt sug i magen efter Gotland. Jag älskar den ön och man kan få ett fint hus på landet för bara 2 miljoner och det är vackert precis över allt! Jag har inte varit bofast sen jag var 16 och då avskydde jag det iof! Jag kände det redan i påskas då jag var nere med flickorna, att det var sorgligt för i och med att Junie kommit in på Adolf Fredrik ( vilket är fantastiskt så klart!) så kan jag inte lämna henne och flytta ner, och thon går ju där upp till nian. Jag har aldrig haft allvarliga funderingar på det innan men nu bara för att jag inte kan så vill jag mer än någonsin! Hur är man funtad egentligen?! Jag vill ha häst och katt och kanske höns. Och definitivt bo på landet nära havet! Åh vad mysigt!! Men det finns inga jobb där nere och Mario skulle behöva pendla, vi skulle ses så sällan och ja det spelar ingen roll för det kommer aldrig hända. Vi åker dit ofta i stället, vilket är ruinerande, nästan 2000 per gång. Tänk vad det blir varje år. Vi kunde renovera massa för den summan men samtidigt värdesätter vi att träffa släkten så klart! Aja så är det! Ska ner om två veckor på bröllop. Det ska bli jätte kul!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: