ME&MY

2014-09-28
10:27:37

Mario 34!


Vi firade Marios födelsedag igår med goda vänner! På instagram kapade jag Michaela ( längst till höger ) så nu kommer hela bilden här istället! ❤️

Jag hade jobbat kväll i fredags och dagpass igår så det blev till att ringa det lokala kondiset och beställa smörgåstårta och deserttårtor, köpte sybylla korv till barnen och vips så blev det kalas. Väldigt spontant. Till och med så hastigt att jag Gud förlåt mig glömde bjuda vissa som annars varit självklara gäster. Jaja ibland blir det fel. Det blev iaf väldigt lyckat och det är så roligt att alla våra barn verkligen uppskattar varandra och leker jätte fint tillsammans. Man blir nästan lite rörd faktiskt, att vi har så fina människor i våra liv! Älskar dom allihop!! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: