Junie


god morgon jag eup tidit ha en bra dag

tak för komntarna

Kommentarer
Postat av: NINA

OJ VA TIDIGT PÅ MORGONEN DU BLOGGAR.

IMORGON SKA JAG OCH DANIEL OCKSÅ UPP TIDIGT. KANSKE REDAN HALV SEX. DÅ MÅSTE VI ÅKA TILL FLYGPLATSEN SÅ VI INTE MISSAR VÅRT FLYGPLAN TILL AMERIKA.



VI SES SEN NÄSTA GÅNG DU HAR MAMMA-VECKA FÖR DÅ HAR VI KOMMIT HEM IGEN.



PUSS PUSS FRÅN CARA CA-RINA CARA CA-RINA

2008-10-09 @ 15:34:31
Postat av: Björkv

Hej!



Vad mysigt att vara uppe tidigt. Det kan du lära moffa tycker Malin o jag!

Kram

2008-10-09 @ 18:29:31
Postat av: Mormor

God kväll pussunge!

Blev maten god?

Nästa familjemiddag lagar du väl maten?

2008-10-09 @ 18:44:56
Postat av: Najalla

Du måste ha varit uppe med tuppen, Junie! Jag gissar på att du gillar Britney? :o) Hoppas du mår bra och hörs vi inte innan får du ha en bra pappa vecka. Kram Noelia

2008-10-11 @ 14:18:26
URL: http://nccgossipgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0