ME&MY

2008-01-31
23:40:03

dr Dan

När jag nästan tänkt skicka min älskade dator i sopen kom rädding från oväntat håll,
Återigen föregår Huddingeborna med gott exempel med måttot:
"Det finns alltid någon som kan fixa" OCH NÅGON TAR TAG I DET PÅ RIKTIGT!!
Denna gång Malles datageni till pojkvän Dan. Tackelitacktusentacktack!
Hur många gånger ber man inte nå´n om hjälp som säger sig ska fixa och sen händer ingenting?

Hoppas nu den blir sitt gamla jag igen så jag kan fortsätta blogga men länkar och klipp, lägga in bilder osv..
Det är skumt att sitta med en finfin sprillans mac och inte kunna göra någonting av det??
Antingen är jag dum i huvudet eller så saknas vissa programvaror
tror dock mest på det sista ;)
När jag ber Mario om hjälp svarar han alltid:
- Den blinde leder den döva...
Alltså är vi lika spåniga båda två då det kommer till datorer!


Vi kommer inte överrens du & Jag Mackan!
Kommentarer:
2008-02-01 @ 02:34:13
#1: X-grannen

Jag vet Johanna... Vi är ju SÅÅÅ bra i huddinge eller hur....hahahaha
Men på riktigt så tror jag nog Dr Dan fixar datorn... Han är ett GENI!!! Han fixa ju min.....

Puss!!

2008-02-01 @ 22:39:57
#2: Dr.Dan:s dam!

Den mår bra nu Johanna! Det är bara det lilla sista som ska in i datorn, typ VIRUSPROGRAM och lite Photoshop, och lite små prylar!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: