ME&MY

2009-10-30
11:37:55

Satans förbannade skiiit!

Trodde själv inte att det kunde bli värre på den där satans praktiken, men visst sörreni! I morse blev jag såklart biten av en patients hundjävel, ordentligt! Tre saker var positiva i den mycket traumatiska händelsen:


1.       Nära till läkarmottagningen. Fick bedövning, omläggning och antibiotika.

2.       Jag förvandlas förmodligen till zombie, det är bra för då slipper jag lägga 
          pengar på kostym till Halloweenfesten

3.       Jag fick gå hem direkt efteråt..

 

Men eeh trevlig helg på er då, ni andra lyckligt levande människor ute i den roliga världen, som inte ser korridor efter korridor med stängda dörrar där det innanför sitter väldigt ensamma människor med mycket oro och ångest. När jag som gammal gumma känner att jag börjar tappa kontrollen, när det fattas fiskar i mitt akvarium, då ska jag ta en härlig överdos av sömntabletter, adjöken ska jag skriva på en post-it lapp och klistra på sängbordet. Tabletterna ska sköljas ner med Champagne (eller rödtjut, känner mig lite delad där) och foton på mina kära barn, barnbarn och barnbarnsbarn ska jag ha i mina händer, att pussa på innan jag somnar in..

 
♦Tilllagt 15:58
Jag kom på att istället för post-it lapp ändrar jag bara status till stendöd på facebook såklart!

Kommentarer:
2009-10-30 @ 15:06:35
#1: PetraB

Gumman. You freak me out lite nu.

;-)

2009-10-30 @ 15:44:44
#2: ME&MY

PetraB: vi snackar om 60 framåt i tiden ju...

2009-10-30 @ 17:24:48
#3: Linda

Haha klockrent!



Kramar

2009-10-30 @ 17:30:08
#4: X-grannen

KLOCKRENT GUMMSAN, Jag tänker defenitivt köra samma grej!!!



O du behöver inte oroa dig längre I HAVE THE Kostyms för er....



Pöss

2009-10-30 @ 20:46:05
#5: Anna

Känner detsamma när dessa förvirrade männsikor ringer till mig på polisstationen och bla anmäler sin fisk försvunnen.. :)

Hoppas att det inte blev allt för allvarligt av bettet och att ni får en mysig helg!



Kram kram

2009-10-30 @ 20:57:02
#6: Maja

Hm du kanske har rätt:)

Inbjudan skickad!

2009-10-30 @ 21:12:45

Men fyyyy vad var det för skit hund =?

ville han bara smaka en tugga kanske hihiihihi :)



Hoppas att di ej fått ont ???



kram

2009-10-31 @ 14:22:44
#8: Ida

Haha, ja det är inte lätt, men jag skriver under med att jag också vill dö så.



Och du, vad var det där för hund, hoppas du mår bättre!

2009-11-04 @ 13:22:12
#9: ullisar

alltså. vill inte vara den som är den, men... bra att du kom på att post-it är stenålders (redan idag;) fast tror du verkligen facebook lever om ett halvt sekel? :D



krams darling!

(har mailats dig)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: