ME&MY

2010-01-29
09:24:25

Kloka Nina

Det blir som du sa i kommentarsfältet. Men jag undrar jag om min gottegris klarar detta, inte för att vara elak men hon är en riktig godisråtta och planerar hela veckan sitt godisinköp på jamjam om lördagarna, hehe. För pengarna vill hon köpa ett nintendo ds eller vad det nu heter?! Idag är det redan fredag, ofantligt fort gick veckan och inget vettigt har vi gjort. Hämtat kottarna på eftermiddagen, lagat mat, lekt, gjort läxor och sen i säng i princip, tråkigt men tiden räcker ju inte till för några aktiviteter på vardagarna längre, ingen av ungarna vill åka pulka efter dagis/skola heller, de är jätte trötta och vill bara vara hemma och mysa. Är mina barn lata eller är det årstiden? Jag är också trött så jag proppsar ju inte på något heller iof. Lata familjen helt enkelt!

Kommentarer:
2010-01-29 @ 09:33:01
#1: nina

jag tror det blir en utmaning för henne men som sagt, det kan vara nyttigt för henne att få försöka uppnå ett mål. du kan ju också hjälpa henne lite genom att kanske göra typ fruktsallad som hon kan snaska på framför let's dance, så får hon lite gott ändå.



Apropå latheten så röstar jag för årstiden, för vi är likadana hemma hos oss, både jag, bror och hunden. Chili vill inte alls gå upp om mornarna utan springer och gömmer sig under täcket när det är dags för morgonpromenaden. :)

2010-01-29 @ 10:01:37
#2: Josefine

Det är helt klart årstiden! Jag håller med föregående talare.

Mina ungar är sega efter dagis, vill hellre hem och pyssla än att leka ute.

2010-01-29 @ 10:18:52
#3: björkv

moffa bidrar med 500 kr om godisexperimentet lyckas.

2010-01-29 @ 14:17:32
#4: Najalla

Oj, det kommer bli bra för Junie om hon får fler bidrag :)



Joda, jag och Angelica har känt varandra sen gymnasiet. Vi gick i samma klass och umgicks jämt, sen blev det mindre i två-år men nu umgås vi igen! Sånt är så skönt att man kan komma tillbaka och allt är som vanligt. Ja, hon är en ur söt och mysig tjej!

2010-01-31 @ 22:49:28
#5: ullisar

vi är också hysteriskt lata. och latare blir vi av att inte göra nåt. en ond cirkel.. blä. och ingen luft får vi på oss för det är så jämrans kallt ute. blä igen.



nå. snart blir det bättre. om jag bara slipper ha ont på mig så ska det promeneras med barnvagn, hejja!

2010-02-01 @ 20:01:39
#6: Anna

Ojojoj 1 år är lång tid... Duktig tjej om hon klarar den utmaningen!! :)



Kram kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: