ME&MY

2010-06-25
22:45:20

Försommar på Gotland


Grynge fiskeläger. En bit därifrån bygger min pappa sitt fritidshus.


Junie äger sommaren.


"Joda look a like".


Edith och Millie hovar efter spigg.


Barnen och mormor på bryggan vid hennes stuga i Kvarnåkershamn.


Liten filur.


Millie fyller på vatten att ta med ner till stugan.


Att pussla kan vara knepigt, tur storasyster hjälper till.


Barnen grillar korv att äta innan läggdags.


I bland så regnar det, även på Gotland.


Busfia, naken under mormors fleece efter kvällsdoppet.


Till Gammel mormors stuga vid Tofta Strand stannar en affär på hjul.
Så himla praktiskt!


Nappfian.


Junie på kneippbyn.


Millie tar en tur på Lilla gubben.


Pippi snarkar där hon sover bakom Junie.


Tjejerna på vattenland.


Mamma haj.


Mys i hängmattan hemma hos morfar och Lena i Visby.


Att busa med "mossa" är roligt!

Hoppas ni alla haft en trevlig midsommar! Det har vi med strålande sol och kungliga jordgubbar. Jag låter dessa bilder tala för vad vi sysslar med om dagarna här på Östersjöns pärla. Jag kan också låta meddela att pappan anlänt till ön, efter barnfria dagar råder knepigt nog en viss form av utmattning eller kanske ska det kallas fotbollskoma?! "Viva Chile!!" Säger Mario och jag kontrar med att visa bilden nedan så att ni får en uppfattning om hur det sett ut mesta tiden sen han kom:


"Pappa pappa lek med mig pappa, kan vi inte leka!?"
- snart pappa måste bara vila lite och lyssna på VM i headset...

♥♥♥
Kommentarer:
2010-06-26 @ 11:14:54

Ååå, ni lever ;) Hoppas ni har det bra, kram

2010-06-26 @ 12:42:05
#2: Maja

Härligt!! Fina bilder, jag MÅSTE ta mig till Gotland nångång!! Kram

2010-06-26 @ 22:29:59
#3: Maggi

Hoppas ni hade en fin midsommar. Fantastiskt fina bilder. Vad stora tjejerna har blivit!

Kram

2010-06-28 @ 23:59:44
#4: ullisar

åååh så härligt!! vill också ha en sån sommar!!

2010-06-29 @ 11:24:49
#5: S

Längtar tills vi kommer ner.....

2010-06-30 @ 10:24:03
#6: Carola

Haha gu va jag skratta på sista bilden m snarkande guuben. O vilken härlig sommar ni ser ut o ha. Lyx. Ha det fortsatt toppen på Gotland

2010-06-30 @ 10:25:22
#7: Petra

Ser ju för jäkla gött ut det där! Somma å sol å koskit i hagen liksom. =D

2010-06-30 @ 19:45:52
#8: Anna

Åhh vilka härliga bilder! Ni ser ut att ha det bra :)



Kram kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: