ME&MY

2011-01-30
18:17:09

Söndag

Jepp mössan sitter på som alltid! Konrads kalasklister!

Napps*tan i munnen, jag är sämst på att se hur/när den hamnar där!

Världens bästa syrra som hjälper sina föräldrar massor med småtjejerna!

Slarvfia hade inga täckisar för dem ligger kvar i plugget, som vanligt!!

Varför göra det lätt när man kan göra det coolt?!

Bella är domare när Tessie & Junie spelar "Vem där?"

Idag på förmiddagen badade alla flickorna tills de var alldeles skrynkliga och hela badrumsgolvet var plaskblött och fullt av skumtussar. Vi (jag) städade lite och efter lunch gick jag och barnen ut i lekpark och pulkabacken här i krokarna. Mario var kvar hemma och betalade räkningar, vi flyr alltid då, han blir ju på så trist humör!? Vi hade jätte kul tills Millie fick ett av sina utbrott! Hon blev sur för att det var Junies tur att åka på pulkan, att hon åkt själv 100 gånger innan hade ingen betydelse utan hon slängde sig på snön och skrek och grät så det gula snoret fastnade på både mössa, vante och overall och nästan frös fast i marken. Allt är ju så orättvist mest hela tiden tycker vårt lilla trotsålders ego! Väl hemma hade Tessie och Sara kommit på spontant besök och med sig hade de smarriga påsar från konditoriet! Så lite fika, bus och handboll med mostrarna sen fick Junie feber (!!) och Millie somnade på soffan, vaknade nyss och bara gallskrek av utmattning så jag hade inte hjärta att tvinga upp henne (mardrömsscenario egentligen då hon säkerligen blir uppe hela natten nu)Så Mario fick åka själv med Bella på söndagsmiddag hos kusinen som vi skulle till allihop i kväll. Nyss drog jag i mig en Nutrilett och ungarna får väl gröt eller något..  


Njuter av lugnet (före stormen) och jag fick äntligen lite tid här inne!

Kommentarer:
2011-01-30 @ 22:09:03
#1: Petra

Härliga bilder du bjussar på:)är det syskonvagn du har till kidsen? sv:nja svensson var väl liite att ta i men det kändes lite ovant att åka hela familjen så där med tåg o t-bana o allt på en o samma gång haha,men tur vi tog bilen hem:)kram

2011-01-31 @ 14:59:56
#2: Veronica

Vilka underbara bilder!! kram

2011-01-31 @ 18:30:02
#3: Anna

Vilka härliga bilder!

Ja dom där napparna dom är inte lätta att ha koll på. Vi har äääääntligen kommit så långt så Isabella har bara sin på kvällen när hon ska sova. Men det har tagit tid att komma dit.



Kram kram

2011-01-31 @ 19:01:00
#4: Betty

Härliga bilder =)

Jag är klar florist om ett år!

2011-02-01 @ 00:11:34
#5: ullisar

Med en så snygg mössa hade du inte behövt han den däringa Konrads klister!



Vicken smart hjälm också. Var kommer en sån ifrån?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: