ME&MY

2014-09-26
09:31:21

Moppen

Jag och Fia har dragit på oss skinnjackor för coolaste moppelooken.

Bella och Mario redo att fräsa iväg till förskolan

 

 

 

 

 

 

 

 

Om mindre än en månad flyttar vi till Liljeholmen. Så vi gjorde oss av med en bil och köpte moppe. Oj vad roligt och smidigt det är, alla borde ha en sån liten raket! Så enkelt att glida förbi alla köer och så roligt att köra! Mario som aldrig innan ens tänkt tanke på att köpa en innan gav vika för mitt tjat och slog till när vi hittade en billig på blocket och efter det så fick jag knappt se röken av den. Ja såklart förstod ju han också, som jobbar i city hur bra man tar sig fram, bara glida runt på röda faran genom kundbesöken. Ja töntigt nog så har vi ju tjafsat om den ett par gånger tom, att han bara kör den, den är ju min?! Och tjejerna sen, både mina egna och tjejkompisarna tog till sig moppen med förtjusning. Sara får jag köra hem efter våra tjejmiddagar och hon sitter där bak och fnissar efter nått glas rött, tvingar mig att köra på gångvägar och så tar hon tid på hur snabbt vi är hemma. Tessie och Seb har varit här och vi barnvaktade bebis så de kunde dra iväg på en romantisk tur en fin sensommarkväll.  Haha ja ni hör ju! Moppe is the shit!    

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: