ME&MY

2010-08-31
21:02:26

Kolla vad vi fixat!



Tur vi inte hivade vår gamla UJ där för länge sedan när vi var så irriterade på pyspunkahjulet, för nu visade det sig att min goda vän/gamla chef och mentor Mimi hade liggdel och prylar som hon ville bli av med. Jag fick liggdel, regnskydd, åkpåse, pump (one three hill alltihop) & ståbräda, allt i väldigt fint skick, för en symbolisk summa som hennes dotter Valdy ska få sätta in på sitt sparkonto. Mammas sambo Pelle lagade hjulet och jag är så lycklig nu när bebis slipper att ligga sådär in puttad i en skum position i P&T:n för jämnan, nu kan jag använda uj:n till vardags och P&T:n på stan och på långturer. Perfekt! Ända minuset är väl platstillgången här hemma, trångt med två vagnar, men jag får väl bli duktig på att använda föreningens barnvagns och cykelförråd som det är meningen ist för som jag alltid gör, ställer den utanför vår ytterdörr till granntantens förtret.

Millie älskar att åka på ståbrädan, vi körde rally genom hela Vasastan i söndags..

Kommentarer:
2010-08-31 @ 22:20:09
#1: Anna

Du kommer inte att ångra dig en sekund! I love vår uj och ännu mer med liggdelen! ;)

2010-09-01 @ 09:17:18
#2: Anna

Jag vet inte om det går att göra samma sak med p&t sport som med vibe men jag brukar ta bort syskonsätet och sedan vända mjukliften och dra ner suffletten så blir det som en "vanlig" liggvagn. Vi har nämligen alltid viben liggandes i bilen så när jag är i väg med bil så är det den som gäller, det funkar ganska bra faktiskt.



Vi måste vara ute ur lägenheten den 4 nov så nu är det eld i baken på att hitta något nytt!!!



Kram kram

2010-09-01 @ 17:58:12



spännande :) alltid kul med nya saker till baby :)



Ha det finast kram

2010-09-01 @ 18:18:15
#4: Björkv

jaja,det var ju bra det där med att bebban slipper ligga där under. Det är liksom en plats för hunden...tycker vi som är lite gammalmodiga i tänket!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: