ME&MY

2008-12-31
14:17:16

På promenad i Visby



Det var så kallt att vi fick bädda in Chili i en filt och placera honom under vagnen.


Vi njuter av utsikten, eller ja..inte Millie då =)






Burr!


Det är himla fint i den här stan men jag föredrar den helt klart på sommaren.Jag har så många bilder jag vill visa men det tar en jäkla tid att bara ladda upp en endaste.Har knäppt en ca 700 bilder, hehe. Jag tycker det är mycket roligt ska ni veta =) Någonting som inte är roligt är min blonda utväxt i håret, ser så trashig ut och toningen jag gjorde nyss bet inte, nu inser jag ju hur dum jag var som exprementerade med mitt fina blonda hår *snyft*Jag borde ha vetat bättre, verkligen! SKIT!
Kommentarer:
2009-01-01 @ 11:47:53
#1: Linda

Lite snö på de där bilderna hade sett fantastiskt ut! Gott nytt år!

2009-01-01 @ 13:38:53
#2: Linda

Haha, nä Millie ser inte mkt av utsikten där :)



Fina ni är!! och det ser kallt ut... brr!



Nyårsdagskramar till er :)

2009-01-01 @ 20:53:00

snyggingar :0)

ser mysigt ut.

Gick det bra för hunden i vagnen ?

Kram

2009-01-08 @ 13:21:53
#4: Ida

Åh vad mysigt, härliga bilder.

Synd med håret, men det löser sig ska du se, annars få du gå till en frisör, de kan det där.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: