ME&MY

2011-04-30
17:51:09

Trevlig Valborg!

Våra valborgs planer ändrades på grund av olyckliga omständigheter så vi firar bara vi familjen här hemma. Eller vi firar inte alls för jag har haft tandvärk eller ont i höger sida på båda tandraderna och det har strålat upp i huvudet. Försökte först lindra med Alvedon forte men tillslut fick jag gå i gömmorna och ta något starkare, så jag har varit i en dimma och sovit några timmar tills nu. Mario och Millie är ute på vift, förut i dag var de i stan och åt lunch och nu är de på Biltema i Värmdö och köper nya däck till min Kronan eftersom Mario köpte fel dimension sist. M har även köpt sig en tuff cykel med hel dämpning eller vad det nu heter, vi har varit i osämja eftersom han ville köpa nått för 14000?? Och då ska jag trampa runt på min oväxlade gamla Bettan bredvid?! Men så slutade det med att vår granne Nigel hade en kompis som ville sälja en cykel för ett överkomligt pris och jag är lättad (även om jag fortfarande tycker det är orättvist)! Men nu kan vi ju se hur mycket denna kommer till användning och om det utvecklas till ett intresse att exempelvis cykla i skogen eller nedför på Flottsbro, ja då kan pappa M kanske få köpa en hoj i den prisklassen han först svävade ut i. Men då ska han vara jäkligt intresserad och jag vill bara påtala att undertiden vi känt varandra har jag knappt sett honom på en cykel förutom när vi var små och han skjutsade mig på pakethållaren hem från ungdomsgården! I alla fall, Valborg. Det är mysigt med eld och vi ska cykla ner till Nyckelviken senare ikväll, det blir trevligt! Önskar er alla en fin afton!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: