ME&MY

2011-06-21
00:38:03

Det är min tur nu!

Jag har fått jobb! Jag stannar på kirurgen men på en annan avdelning. Jag är så glad, alltså jag är sjukt glad!!Tänkte mig detta i ett drömscenario, att jag skulle ta sommarvik och sen bli erbjuden något, önskade och hoppades men utan att gå in för mycket i dessa tankar för att slippa bli besviken. Men det behöver jag inte, för nu är det klart! För bra för att vara sant ju!? Vad ska hända härnäst för att balansera upp flytet? Banken ångrar sig och vill inte låna ut pengar till nya radhuset, vattenskador, böldpest, viktuppgång?


Fuck off! Det är min tur nu ditt gamla grubbeltroll, låt mig glädjas!

Kommentarer:
2011-06-23 @ 21:15:20
#1: Charlotte

Grattis! =)



bästa tecknet på att man gör ett bra jobb :)

2011-06-26 @ 18:08:44
#2: ullrika

Du kommer troligen bli görtjock och få märklig acne över hela kroppen, men det är det såå värt! ;p Grattis till jobbet girlie!!

2011-06-28 @ 11:05:27
#3: maja

Grattis!!!! Nån gång ska man väl ha flyt...fast jag fattar vad du menar;) Bevis på att du är bra helt enkelt eller hur!

2011-06-28 @ 12:33:20
#4: ME&MY

Tackar hörre ni, vad snälla ni är! Vet inte om jag hunnit prestera nåt anmärkningsvärt bara på dessa 4 veckor men nåt bra gör jag väl då! =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: