ME&MY

2011-06-24
10:01:05

Glad midsommar!

Min & Marios första midsommar tillsammans -06


Mina fina har åkt till Muskö och ska fira hos kompisar till oss som har ett stort as till hus med hundra rum, relax, bar, gym och stor fin trädgård med pool och hela fadderutten. De kommer att få det jätte kul och bli bortskämda med massa uppmärksamhet, lek och god mat! Jag jobbar. På söndag smiter familjen även i väg till Gotland en vecka utan mig. =( Jag ska begrava mig i bra böcker och jobb och försöka överleva utan dem..

Önskar er alla en underbar midsommar, hoppas ni får fint väder var ni än befinner er
i vårt vackra avlånga land!♥
Kommentarer:
2011-06-27 @ 13:06:30
#1: Mickis

Hihi sötnosar! Små ni ser ut o vara =)

2011-06-28 @ 12:31:29
#2: ME&MY

Ja, usch vad gammal man blivit, åren bara går!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: