ME&MY

2011-06-01
18:42:59

Party party!

Jag & Victoria

Tessie, Vicky, Mickis & Sara

Skenande buss

Jag är inte ute så ofta längre, är inte så road faktiskt. Man har väl blivit för gammal och trött helt enkelt. Men i lördags var det dax och ska man göra det ska man göra det ordentligt tycker jag. Så vi samlades några tjejer hemma hos Tessie först för någon konstig drink som kliade i halsen, Tessie kan säkert skriva ner receptet i kommentarsfältet om ni vill, de andra tyckte den var mums men jag snokade fram vinet ur kylen och körde på det istället. Jag är ju ingen drink människa, dricker mest min favorit isf mojito eller syrliga drinkar om jag ska ha någon alls. Annars föredrar jag bubbel eller vin, och öl är gott också, men jag brukar få lite ont i magen om det blir för många och det brukar det ju bli när man är på sånt humör som i lördags. Men iaf, vi var hos Tessie innan och jag klistrade på lös ögonfransarna (och snodde en gå-ut-väska, har ont om såna, tack Tessie nu är den min!), tycker det är lite skoj att piffa mig lite extra för som jag sa, gör det inte ofta med slår på stort när det händer. =) Sen hade vi Sara som privatchaufför (lyx!)och vi åkte till Gondolen på en fördrink. Det var då vi såg bussen som kört ner på Södermalstorg (Jesus, antar ni läst om den!) från bästa vinkeln. Efter det blev det middag på Pontus by the Sea. Har inget att klaga på mer än vi fick vänta på vårat bord och på maten jätte länge (vi hade trevligt undertiden men man blev ju grinigt hungrig där sen). När vi skulle gnälla slog Vicky på stort och talade om att både tvål och papper minsann var slut på toaletterna också för den delen! Tessie skämdes en smula då, men men, det kan inte hjälpas! Man måste få ur sig sånt som känns fel! Det är en rättighet då man betalar för tjänsterna eller hur! Utsikten är fantastik från deras uteservering och maten helt smarr! Sen blev det O-baren och till sist Cafét fram till stängning-all in för morsorna med andra ord!

Nu vill jag inge mera på ett par år, Puh! 

 

Kommentarer:
2011-06-01 @ 21:02:53
#1: Petra

Fina mamman,härligt att gå ut med tjejerna:)

ja Dagis är inge straff haha men ja e såååå blödig när det gäller Nova hon utvecklades supertidigt o gick vid 9 mån så hon är säkert redo,men inte jag mitt ego:(men jag kommer att vara arbetsökande jag med så det blir väl inte så många timmar,vi har privat förskola så de erbjuder 30 tim/v om man nu vill det.

Tycker bara att det e så trist att hon blir yngst på avd me nkanske bara till fördel.Kram på dig o tusen tack för din kommentar.

2011-06-01 @ 21:48:48
#2: Linda

Partypingla där ;) Läste om bussen ja, otäckt!



I Sthlm ska vi umgås, vara och ha det bra :) inget mer än så är bestämt. Jag ser framför mig lunchpicknick i det gröna, strosande på gröna lund kanske kvällstid.. gärna ett glas vin på uteservering också. På en inte alltförfin restaurang ;)



Vi kanske skulle besöka ert ställe???? Vart ligger det?!



Kram

2011-06-03 @ 09:05:19

Åhhh, du är ju för snygg alltså :-D

Har du färgat håret eller slingat?? Jag ska göra mitt ljusare men det är så nedrans dyyyyyrt!!! Har du gjort själv??? Angående klänningen så är det också H&M, billigt och bra när man vill byta kläder ofta!! Jag ska fortsätta jobba i skoaffären i sommar men annars så börjar skolan igen i början av september!! Så HÄRLIGT att "bara" jobba äntligen, har fått lite känningar i bröstet så ska försöka coola ner!!



Många kramar till dig, udnerbart väder idag, här väntar marknad i stan :-D

2011-06-06 @ 09:54:59
#4: ullrika

På nåt märkligt vis är det alltid rolig att gå ut när man gör det så sällan som vi nuförtiden ;)



2011-06-07 @ 18:24:26
#5: Mickis

Åh va kul vi hade! Jag vill gå ut igen :)

2011-06-07 @ 20:26:51
#6: Najalla

Hade jag varit singel och du kille så hade jag raggat på dig denna kväll :) Hoppas ni hade det kanon!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: