ME&MY

2011-06-29
11:07:06

Gårdagen i bilder













Jag hade så jäkla kul igår! Först vinade vi på J här hemma i Nacka sen tog vi båten in till Nybroplan vidare till restaurang Kungsholmen. Jag åt en otroligt god lamm provencale och delade moules Marinières till förrätt med Mickis sen drinkar på Orangeriet som ligger vägg i vägg! En toppen kväll verkligen! Tack underbara tjejer!! I dag längtar jag efter mina barn så det värker i hela kroppen och inte har jag kunnat prata med dem heller för Mario har tappat mobilen i sjön och Junie svarar inte men facebook skvallrar om att de ska på Pippi land idag. Absurt att sitta väntandes på fejan efter glimtar på sina allra käraste. Tror jag ska gråta en skvätt..

I kväll jobb!
Kommentar:
2011-07-04 @ 21:38:30
#1: Mickis

Längtar redan till nästa gång :) <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: