ME&MY

2011-05-18
22:16:23

Älskade


Det bästa med tjejerna är att vi är så otroligt olika allihop. Vi har känt varandra i mer än 15 år och lever idag helt olika liv. Det blir så intressant allting! Alla dessa vinklar och åsikter och alla olika erfarenheter vi har och som vi kan mixa med ömsesidigt intresse och respekt för varandras vardag och den kärleken vi känner för varandra. Vi har gått igenom mycket tillsammans, delat glädje och sorg. Sett varandras misslyckanden och framgångar, hållit om varandra av lycka och i förtvivlan. Det är underbart och så tryggt för mig att de finns och är mina. Tänk att jag får ha det så bra!? Jag är så lyckligt lottad! Men vi kan tjafsa och ha oss också, herre gud JA! Men det är utvecklande och jag lär mig massor hela tiden. Jag är så glad och stolt över mina vänner på alla sätt och vis!

Jag känner mig älskad.♥


Kommentar:
2011-05-19 @ 22:41:42
#1: Anna

Åhh vad fint!

Ja vad skulle man göra utan sina underbara vänner!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: