ME&MY

2011-05-27
19:22:22

Fillingar


Min laddare har kommit så nu är jag med dator igen! Tjohoo! Fredagen firas med 2 nät musslor och smarrigt vitt vin. Jag slängde mig på tangenterna undertiden Mario står i fillingar (alltid) och dansar till in the club med tjejerna i vardagsrummet. Han och min Sara är såna som kastar av sig brallorna så fort de kommer innanför dörren. Därför köpte jag en onepice till Sara i julas, hela den ideén med sparkdräkt för vuxna borde vara hennes egentligen! Mario använder inte sin alls vilket jag faktiskt är tacksam över utan han kör med sina kalsonger mest jämt, haha som om de var bättre liksom?! Jag bor i min onepice, men det vet ni redan och om ni undrar varför vi talar så varmt om den så är det för att M har deras Sverigechef Åsa som kund och hon förser oss med deras senaste plus att de är otroligt sköna på riktigt (Det har kommit sommarmodeller nu)! Men det var inte det jag skulle säga egentligen utan att jag skulle säga att det är fredag och fredagar gillar jag för då sitter vi tillsammans med tjejerna och ser talang, äter popcorn och låter de vara uppe längre. Fast det skippar vi idag och siktar på att ha kottarna sovandes kl halv åtta, Junie är hos sin pappa. Jag har längtat efter lite tid med Mario, bara vi två. Jag kan sakna honom så otroligt mycket fast vi ses varje dag. I vår vardag tar våra föräldraroller lätt över vår egen relation och vi går förbi varandra. Då måste vi "hämta hem" och då brukar vi ha såna här myskvällar för att prata i fatt och igenom det som händer i våra liv, planera de kommande veckorna och kolla att vi är på samma spår, ja ni fattar..

 

Puss på er och trevlig fredag!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: