ME&MY

2011-05-13
10:46:28

Gröna Lund



Morbror Daniel & Millie åker Nyckelpigan. Tjohoo!

Morbror & Millie åker Kaffekopparna. Millie är så liten att hon inte syns
men hon är där i koppen någonstans och skrattar så det bubblar!

Vi var på Gröna Lunds invigning förra lördagen. Brorsan hade fixat VIP biljetter till oss så det var fria åk, kändisar, gratis prylar och röda mattan för hela slanten. Ingen skvallertidning ville fota mig, fanns inge mediavärde i det tydligen, det förstår jag bara inte?! Dah! ;) Men lika glad var jag ändå för det blev en underbar dag, solen sken på oss och allt vara bara så grymt! Småpratade till och med lite med Katrin Z vilket var ballt eftersom jag följt hennes blogg sen urminnes och hoppades faktiskt att få träffa henne där. Så fick man se lilla Ringo live också, fast han sov i vagnen, men det räknas ändå! Kan säga att hon var jätte trevlig och inte alls så där tuff och kaxig som hon framställer sig i bloggen. Man är ju lite skraj för henne, men inte nu längre för hon var som sagt glad och vänlig mot oss! Mario har ju träffat henne i jobbet innan så jag har varit lite sotis. Men jag vågade inte be om att få fota oss ihop (jag ville inget hellre!) för det känns så töntigt och jag är ju en sån cool person, så det går inte! Jag och svägerskan Carina åkte uppskjutet och det var ingen lek kan jag säga. Herre gud! Mitt hjärta fastnade 55 meter upp i luften så jag fick fånga det i farten och jag tjöt som en stucken gris hela åkturen! Tror till och med jag fällde en tår av dödsångest. Men vi överlevde tack och lov! Men vad mesig man blivit med åren? Förr åkte jag allt, precis allt och lite till. Men nu är man helt färdig efter några varv i bläckfisken och så det där jäkla uppskjutet? Never ever again säger jag bara!

Kommentarer:
2011-05-13 @ 20:41:53
#1: nilla

Hej! Min chef har ju varit tillsammans med Katrin så jag kanske kan fixa en date till dig om du vill.. :) puss

2011-05-13 @ 20:42:50
#2: Anonym

Hej! Min chef har ju varit tillsammans med Katrin så jag kanske kan fixa en date till dig om du vill.. :) puss

2011-05-17 @ 22:45:02
#3: ullrika

Översta bilden där... jag dööör!! Underbar!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: