ME&MY

Kommentarer:
2011-05-04 @ 16:40:54
#1: Mickis

Ditt underst. Med rosa pastell överkast? :)

2011-05-04 @ 21:28:20
#2: Anna

Jag gissar ju på att Marios är överst och ditt underst med det fina rosa.



Svar: Fadder kan man bli genom parken zoo:s hemsida. Kan vara en kul present att ge bort.

Svårt val mellan parkerna. Parken Zoo känns ju mindre men mysigare och man får komma "närmare" djuren. Dom har ett tivoli, en stor lekpark och jag tror utomhuspooler. Men Kolmården är ju alltid Kolmården. Svårt val!



Kram kram

2011-05-05 @ 13:42:19
#3: Ida

Jag förmodar att ditt är underst :) Härligt och mysigt, fast jag skulle själv välja det översta, jag älskar det stilrena med svart och vitt :)



Fina barnrumsbilder också, jag har också en önskan om att kunna "se" hur vi ska inreda, för alla andra kan få ihop sina rum så bra, allt från lampa till tavla till dukar och möbler... men men. Man lär sig tids nog kanske, eller så ska man bara skita i det och göra som man vill!

Kraaam!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: