ME&MY

2011-11-25
12:32:06

Hej Farmor!


Så här bra blev det när jag försökte tapetsera. Våden föll ner efter 1 v!


Hej Farmor! Tänkte att jag skulle försöka skärpa mig lite och skriva här ibland nu när Mario fixade med ditt bredband igen. Och hej Mickis, blir du glad nu om jag bloggar igen?!


Jag har faktiskt inte mycket tid över för någonting just nu,(vem har det säg?) därför har bloggen hamnat väldigt lågt i mina prioriteringar plus att lusten inte riktigt infunnit sig. Jag håller på att fixa en massa med huset och dribblar med mina 3 kottar och jobbar nätter. Mario har lagt in högsta växeln på sitt företag och arbetar ofta och mycket. ”Bara pengarna rullar in så är jag tyst!” Brukar jag säga. Men vi tar lite ledigt då och då tillsammans. Vi var t.ex. på Gotland en vecka nu nyss. Jag och småbarnen åkte på måndagen och Mario och Junie kom efter på torsdagen. Det var en mysig men intensiv vecka. I år firar vi jul här hemma för första gången så det var viktigt för oss att åka ner och träffa släkten lite. När vi kom hem var vi i chock jag och Junie, hela huset var renstädat och allt bara blänkte. Jag anade oråd direkt måste jag erkänna och så när vi fann hinken som städfirman lämnat kvar kom vi på hans bluff. Visste väl det men det spelar ingen roll, känslan att komma hem så var enorm! Synd bara att jag aldrig får betalt när jag städar! :P



Nästa fredag åker vi en vecka till Gran Canaria. Jag tyckte så synd om mig själv att jag bara hann bada en gång på hela sommaren och det doppet var inte ens i havet utan på St Eriksbadet, att jag bokade en resa till oss. Fast än alla stålars är bestämda att gå till huset och renoveringar. Man måste få unna sig!



Sen har jag spikat datum för min 30 års fest i mars. Hujha men fy. Det blir botoxparty! Nä det blir öppet hus här hemma, inget märkvärdigt och jag tänker att det samtidigt blir som en inflyttningsfest eftersom vi inte hunnit med att ha en. Fest är alltid kul! Men vad ska man önska sig? Folk kommer ju att fråga! Svårt det där, jag är mest glad om de kommer. Funderar på lite finare viner till min framtida vinkällare, kan man önska sig det? Och champagne?! Schååål liksom?!


Idag kom Tessie & Sebastian hem från Bali. Ska ringa henne nu! Hej då!

Kommentarer:
2011-11-26 @ 16:20:48
#1: Ulla-Stina

Åhhh, du e tillbaka. Du är min gud!!!!!!!!!!

Mera mera mera inlägg.

Joooooooooooo.

Nuuuuuuuuuuuuu!!!!!

Pööööööööööööööööss

2011-11-27 @ 22:24:21

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. En ADVENTSKALENDER med fina priser pågår just nu på vår Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-11-30 @ 22:13:34
#3: Mickis

Hihi Heeej!! Ja äntligen lite uppdatering ;) det gillas! Längtar till Nyår :) Kommer bli toppen !! Puss & Kramis

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: