ME&MY

2012-04-18
21:14:09

William är här!


Mickis och Daniel, våra gamla grannar och goda vänner från Nacka fick en son, en liten William ( som Junie hette i min mage) för 3 veckor sedan. Snabb som jag är vart jag först som utomstående att få hälsa honom välkommen och lukta i håret. Ni som har egna barn vet vad jag menar om jag säger att doften är obeskrivligt underbar och speciell. Man slussas tillbaka till sina egna förlossningar. Det blir verkligare än bara minnen och man vänder i himmelen och tror på gud ett slag. Det tjuter i öronen och man hör änglars vingslag. Man upplever livets storhet, eller jag känner så i alla fall i den mån jag kan sätta ord på det. Denna gosse är även "modell snygg", så perfekt och vacker som på låtsas nästan och det trots att han kom ut från musen!? Kärlek och lycka till er Mikaela,Daniel, Emil, Linnea och William. Grattis till förlovningen dessutom!!♥
Kommentar:
2012-04-23 @ 11:21:06
#1: Mickis

Tack underbara du! Vi har tur som träffat så goa vänner som er!! Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: