ME&MY

2012-01-13
08:00:00

Fredagen den 13

Jag har jobbat mina nätter nu och går på 10 dagars ledighet och så har jag det jämt, semester varje månad! Jag jobbar 75% natt på SÖS med rullande 3 veckors schema med 7 nätter utspritt på 2 och ledig 10 dagar innan det rullar på igen. As grymt! I julklapp fick jag biocheckar en almanacka och FAST TJÄNST av min chef...
Förstår ni nu varför jag kämpade på med allt även när Bella var pytte, för att komma hit! Som jag sagt till mig själv så många gånger, det är bara jag själv som bestämmer hur mitt liv ska se ut! Ni som följt min blogg vet ju hur vilsen och förvirrad jag varit vad det gäller jobb (och mycket annat också förståss). Haft svårt att hitta min plats. Jag har alltid varit på väg någon annan stans. Men just nu är jag där jag vill vara och tänker landa här. Det känns så skönt! Jag vill bo i mitt radhus, vara med min familj, äta korv och makaroner, glo på antikrundan, planera in saker i kalendern veckor i förväg, gå till lekparken, vattna pelagonierna, köpa teve bilagan..

Bara vara liksom.



Kommentarer:
2012-01-13 @ 14:42:07
#1: Petra

Grattis till din tjänst på sös,du kämpade hårt där.

Ja virus kan man väl få på de mest konstiga ställen o det verkar ta en jädrans tid att bli av med,men det hela började med streptokocker o hals virus o feber under hela december månad så jag vet inte om det kommer därifrån.Ha en toppenfredag kram

2012-01-14 @ 11:01:35
#2: Linda

Det var härligt att höra :) att kunna landa i tillvaron är guld värt och det är skoj när hårt arbete liksom pays off.



Kram till er <3

2012-01-15 @ 09:07:31
#3: Storuman

<3

2012-01-17 @ 19:46:05
#4: Therese

GRATTIS till din fasta tjänst!

Bra gjort!!!

Kram!

2012-01-17 @ 21:26:43
#5: Anna

Ett stort GRATTIS till den fasta tjänsten. Bra jobbat!! Skönt när ens slit ger gott resultat.



Vilken dag var ni på husdjursmässan? Ja jag håller med på tok för dyrt!

2012-01-23 @ 07:40:22
#6: Ida

Åh var roligt att läsa detta! Grattis. Så skönt när man hittat "hem" Njut!!

Kram!!

2012-01-26 @ 12:42:13

Grattis!!!

Gud så härligt.

Vad komiskt att du skrev detta för jag känner precis samma sak.

Har också varit vilsen och varken vetat ut eller in men nu har jag börjat hitta mig själv och jag har någon inre lycka som jag aldrig tidigare känt och jag tror att det har med att göra att jag just HITTAT MIG SJÄLV!!!



Stort grattis igen till din fasta tjänst :-D

Kram!!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: