ME&MY

2012-05-14
19:00:42

Anna Anka och Anna


Anna har 2,5 kg kvar för att vinna vadet som går ut på att gå ner 10 kg och bli bjuden på kryssning med all in. Mario har bara gått ner 4 kg och skyller på att han aldrig hinner träna vilket jag iof förstår eftersom jag jobbar rätt många kvällar/nätter, men då jag är hemma ser han ändå hellre på film med mig och äter ostar och scharketurier. Tycker ändå det är lite märkligt att han inte svarar bättre på LCHF? Vad är hemligheten Anna? Så hittar jag den här bilden på fejan och fattar ju direkt! Jag säger inte att det är fusk men jag vet att hon slitit med sin PT "snygg Markus" (sukt!) och inte Ankan 5 dagar i veckan, han har ringt på hennes dörr på morgnarna och piskat henne till resultat och så har hon inte fått dricka vin på jätte länge och ja, gud bara det?! Inte fusk men helt klart olika förutsättningar och olika motivation, Mario är ju bara för slapp!?

Aja så vi ser slaget som förlorat och det känns lite surt såklart men det är ju ändå skoj med kryss! Grattis Anna!! Marios kagge fryser vi bort ist med den där nya metoden du pratade om! Orka röra på sig liksom?!!
Kommentar:
2012-05-21 @ 09:03:59
#1: Anna

Johanna du skriver så fantastiskt roligt!! Älskar det!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: