ME&MY

2012-05-14
19:27:12

Det ska gå snabbt!

Min profilbild på fejan:

Jag har sen ifånens revoltionerande intåg i mitt liv fått facebook och instagram så lättillgängligt ( tvittrar inte)och blogg.se app är så fossil att jag aldrig orkar eller sällan bryr mig här längre. Sen är det så charmigt att de vänner jag skapat mig här på bloggen blivit privata och även dom finns där. Det har blivit omodernt att blogga eftersom kommunikationen här är så långsam och man vant sig med snabba svängar. Men här finns ändå mer utrymme för eftertanke, längre texter och djupare utbyten. Det är en förklaring till varför det blir väldigt glest här, men jag vill ändå inte släppa bloggandet helt. Finns på instagram sök: desbarrar!  
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: