ME&MY

2012-05-10
22:38:35

F**king baby shower!!

Först fick Mickis en och nu Nilla?! Jäkla påfund, trams! Amen jag fixar en knodd till!
 Och om ingen ger mig en sån då? Ja då faan!!


Malva ( i vagnen) Nilla, Krille och Millie på axlarna. Bild från förra veckan.
Kärlek och till er, och den där "shower" har ni förtjänat, vad det nu innebär
men det var säkert helt fantastiskt. jadidjadi! PUSS!

Det enda jag tänker på nu i dagarna är när bebisen kommer! ( Jag vet datumet)
Nilla har lik som jag innan, ett planerat snitt denna gång och det gör en tokig på ett sätt
och tillfreds på ett annat! Ahhhgh! Spänning, förväntan! Att få lära känna en ny människa,
en nyfödd, det är ju så det pirrar i hela sig! Jag döör...
Kommentar:
2012-05-12 @ 20:30:57
#1: maja

Mäh, fick aldrig nån jag heller...blir det en till nu då? Spännande=)NÄstan så jag hakar på. Eller kan man det när man fyllt 40? :-) Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: